Tietoa mainostajalle ›

Vaatteet vaihtoon – 10 000 euroa lapsille! #mäolenmukana

18.5.2016

Yhteistyössä  Zadaa  ja  Suomen Blogimedia . Hei! Muistattehan vielä maaliskuisen postaukseni vaatekaapin sisällön (ja elämän-) halli...

Yhteistyössä Zadaa ja Suomen Blogimedia.

Hei! Muistattehan vielä maaliskuisen postaukseni vaatekaapin sisällön (ja elämän-) hallintaa mullistavasta Zadaa-sovelluksesta? Nyt Zadaa tekee helpon vaatteiden myynnin ja ostamisen lisäksi myös hyvää! Ja mä olen mukana!

Lisäsin juuri sovellukseen mun asusteita ja kesävaatteita, joiden joukossa on muuten myös raskauteen sopivia mekkoja (vink vink). Myymällä vaatteitani lahjoitan Zadaan hyväntekeväisyyskampanjaan vaatteideni summasta joko 1, 5, 10 euroa tai vaikka koko vaatteen hinnan. Myös Zadaa lahjoittaa jokaisesta myymästäni vaatteen komissiosta 10 prosenttia tai koko summan.


Zadaan tavoite on saada kerätyksi ainakin 10 000 euron suuruinen potti. Se lahjoitetaan Pelastakaa Lapset ry:lle, joka tekee töitä sekä Suomen että ulkomaan lasten hyväksi.

Jokainen Zadaassa myyvä voi lahjoittaa vaatteistaan valitsemansa summan pottiin. Jokainen ostaja taas tekee ostollaan viimeisen silauksen lahjoitusketjussa, ihan vain ostamalla lahjoitusmerkillä merkityn tuotteen!

Käy tsekkaamassa mun ja muiden vaatteet, lisää omia, osta, myy ja hei HAASTA kaveritkin ostamaan ja myymään – ja etenkin lahjoittamaan!

Kaikista mun tällä hetkellä myynnissä olevista vaatteista lahjoitetaan osuus Pelastakaa Lapset ry:lle.

Mä haastoin Valeäidin käymään läpi mekkojaan (joita on joku ainakin 10 000) ja myymään ne Zadaassa lasten hyväksi!

Mä olen mukana! Oletko sä?


Hei ja vinkki! 

Zadaassa on nyt uusi boost-toiminto! Jokainen myyjä saa oman 5 euron alekoodin, jolla uusi rekisteröitynyt käyttäjä saa 5 euroa alennusta tekemästään ostoksestaan. Mun koodini on LS8986 ja sitä tai jonkun muun koodia käyttämällä uusi rekkautuja siis saa itselleen 5 euroa shoppailurahaa! Kun uusi shoppailija sitten ostaa jotain ja käyttää alensa, myös koodin omistaja saa viisi euroa shoppailurahaa. Vitsi mikä win-win hei!

Lataa oma Zadaasi ilmaiseksi App Storesta tai GooglePlaysta!

You Might Also Like

4 kommenttia

Hae

 

 

Ruokablogien kärki