Vappufiilistelyt

30.4.2013

Hauskaa vappua tyypit! Vappu on ollut mulle pikkuisesta saakka kiva karnevaalijuhla. Lapsena vappuaaton koulupäivä oli aina lyhyempi. Sil...

Hauskaa vappua tyypit!


Vappu on ollut mulle pikkuisesta saakka kiva karnevaalijuhla. Lapsena vappuaaton koulupäivä oli aina lyhyempi. Silloin tehtiin luokan kanssa jotain hauskaa, eikä sinä päivänä ollut oikeita tunteja. Koulun jälkeen kipitin äkkiä kotiin ja lähdin porukoitten kanssa erään paikallisen radiokanavan perinteisille vappukutsuille. Se oli yksi vuoden kohokohdista. Tivoli kuului myös aina vapun ohjelmaan, se oli huipuinta!


Kotona koristelin aina keittiön lampun serpentiineillä ja ilmapalloilla. Se oli mun homma (muita ei kai edes kiinnostanut niinkään koristeluhommat). Ostin tippaleipiä ja touhotin vappuhuiskujeni kanssa. Joka vuosi ne huiskat olivat yhtä kadoksissa ja niitä sitten itkun kanssa etsittiin. Aina ne löytyi. 

Aikuisena en ole kauheasti syttynyt vapusta. Tai no olen, mutta en sillälailla, miten ehkä valtaosa parhaillaan. Mä olen kokenut vapun aina jotenkin lapsensilmin, ja tykkään edelleenkin siitä riemukkaasta karnevaalihöpsöilystä!
Vappuvauva jeesaa mutsia ilmapallobisneksissä
Noh, nyt kun tuo vauvankäppänä on tuossa, jonka varjolla saan taas lapsellistua, täällä on ilmapallot ja serpentiinit valloillaan! Jännä että ihan vapaaehtoisesti ihminen halajaa tuommosta röhnää kämppäänsä...
Yhtä köpösti koristeltu lamppu kuin lapsuudessakin. Hei, perinteet kunniaan!
Lisää palloja
Hauskaa vappua siis! Muistakaa riemu! 

You Might Also Like

0 comments

Hae