Itku pitkästä ei mistään

12.4.2017

Tässä on nyt ollut taas vähän kaikenlaista. Se on näemmä niin, että sellainen rauhallinen siirtymä pois ns. kotiäitiydestä on ihan passe ja ...

Tässä on nyt ollut taas vähän kaikenlaista. Se on näemmä niin, että sellainen rauhallinen siirtymä pois ns. kotiäitiydestä on ihan passe ja että kerralla sitten vaan kunnolla sinne syvään päähän. Perkele.


Paljon öitä pois kotoa, pitkiä päiviä töissä ja lasten mentyä nukkumaan vielä vähän "yövuoroa" koneella. Kuten Emmi (jonka kanssa olemme just nyt samassa projektissakin) juuri kirjoitti, vanhojen tehtävien päälle tulee heti uusia tehtäviä ja pelikaanit lentää turbiineihin ja lunta sataa Las Palmasissa. Tosin jälkimmäiset oli vain minun lisäyksiäni.

Noh, sitten kun sellaista kovin hektistä menoa on ja yöunetkin tuppaavat jäämään lyhyiksi ja vaikkei jäisi niin nukahtamishetkellä, keskellä yötä herätessä ja ekana aamulla ajattelee niitä työasioita, niin se saattaa vähän alkaa vaikuttaa ihmiseen. Itselläni em. projekti ei edes ole ainoa, vaan päällekkäin on pari (muutama), pari (muutama) muutakin.

Niin mihinhän minä olin tulossa... NIIN, niin sitten kun on sitä härdelliä, niin sellaiset semisti turhat asiat alkavat sillä lailla HERKISTÄÄ. 

Ja jos kävitte lukemassa sen Emmin jutun, niin huomaatte, että tää mun juttu tuli ihan siitä sen jutusta mieleen, koska sekin parkui jotain ihan mitä sattuu tänään. Niinku määki.

Viime aikoina olen itkenyt, koska:

1. Joku mainitsi ohimennen sivulauseessa Lotat (tiäks Lotta Svärdit) asiakastapaamisessa ja MUNST SE OLI NII KOSKETTAVAA KU NE LOTATKI SIELLÄ SODASSA SILLÄLAILLA.

2. Katsoin kissavideon, missä se toinen pittuinen kitta veti ten toiten tinne tulvaan tiltä ewäinwääkäwiwtä. AWWW!

Se kittavideo on täällä. Kuitenkin haluat nähdä sen.

3. Olin juonut yhdessä iltatapahtumassa pari lasia skumppaa ja uskalsin antaa suuressa armossani, vilpittömän ja mielestäni tosi hik ihanan kohteliaishuuden, vaikka vähän jännitthi kertoo shitä, ja sit se toinen ei ollukkaa sillee et OMG VÄHÄNKÖ IHANASTI SANOTTU ITE OOT IHANA JA PARAS. 

Juuh, niin aika ranccaa ja hevii shittii tämä mun lyfe.



Noin. Vois vaikka mennä nukkuu. Öitä!

You Might Also Like

1 comments

Hae