Mediaseksikäs alapääni

18.5.2017

Mä tiedän , että bloggaajien elämä vaikuttaa hyvin,  hyvin glamröösiltä. Ja arvatkaa mitä! Se totta vie onkin! Meitähän suorastaan revitä...

tiedän, että bloggaajien elämä vaikuttaa hyvin, hyvin glamröösiltä. Ja arvatkaa mitä! Se totta vie onkin!

Meitähän suorastaan revitään eri paikkoihin. Meidän tunnettavuuttamme halutaan hyödyntää ja shamppanjaillallisia vain satelee. High lyfe, kuvaa kenties elämäämme parhaiten.

Jokainen huippubrändi janoaa saada meikäläisiä puolestapuhujikseen. Asiantuntijuus on siirtynyt valtaapitäviltä meille, ja mielipiteitämme ja näkemyksimme janotaan eri medioissa. Ymmärtäähän sen, olemmehan sentään mielipidevaikuttajia. Aivomme ovat kultaa jne.


En nyt halua rehennellä, mutta tässä vain pari esimerkkiä vain tämänviikkoisista saamistani yhteydenotoista:

Tiistaina minua pyydettiin julkaisemaan somessa kuva minun kuukupistani. Aivan hyvin aikein siis, ei mitään pervoa. Heti keskiviikkona sain sähköpostia otsikolla haastattelupyyntö. Niinpä! Itsekin olin heti, että ohoh, Suomen Kuvalehti, Hesari tai vähintään joku Tiede-lehti ihan varmasti haluaa kuulla suuria ajatuksiani vaikka... no ihan mistä vain. Sillä lailla hyvin suuri ajattelija olen.

Yhteydenotto alkoikin oikein egoani hivelevästi: "Kirjoitat rohkeasti ja hauskaan tyyliin melkeinpä aiheesta kuin aiheesta."

Olin ihan, että jes, vihdoin joku haluaa haastatella minua, tärkeää mielipidevaikuttajaa tarkkanäköisistä mielipiteistäni ja lähes filosofisista pohdinnoistani. 

Sitten jatkoin lukemista. Haastattelu koski virtsankarkailua. Että kiinnostaisiko kertoa siitä – minun virtsankarkailustani.

Niin sellasta vaan, ETTÄ MIKSI ALAPÄÄNI KIINNOSTAA MEDIAA ENNEMMIN KUIN YLÄPÄÄNI?

Niin perus. Aina sama juttu. "Hei mun aivot on täällä ylhäällä". 

You Might Also Like

10 comments

  1. Kiitos vaan päivän nauruista! 😅 Kyl tää on niin yhtä blingblingiä ja ruusunterälehtisadetta, että! 😉 No ehkä välillä vähän, mut arki on kyl aika kaukana siitä. Mut hei, hyvin me silti vedetään! 👍👌

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä yhtä timanttipölyä! :D Hyvin täs kato vedetää!

      Poista
    2. Tuo on muuten aika hauskaa sanankääntelyainesta tuo virtsan karkailu. Voi kait sitä miehilläkin erityisesti iän myötä vähän karkailla... Näen jo mielessäni semmosen animaation, missä on ensin alkuun semmonen todella ärsyttävän turhan tärkee toimistoheppu ja tarina etenee... "Siihen loppui Kartsan virkailut, kun alkoi virtsan karkailut!" ;)

      Poista
  2. Kiitos niin hyvistä nauruista! :D Päätitkö antaa haastattelun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ilo on minun puolellani! En luvannut, valitettavasti. Toivottavasti joku lupaa! :)

      Poista
  3. Repesin :D
    Ehkä sun täytyy haastatella meitä lukijoita virsankarkailusta. Monesti on aika lähellä näitä läpändeeroksia lukiessa.

    VastaaPoista
  4. Johtuu ehkä siitä sun "ajatuksen ja virtsan karkailua"-mainoslauseesta. :'D

    - Torey

    VastaaPoista
  5. Oon oikein pantannu näitä sun juttuja että on sitte enemmän luettavaa kerralla. Ja ai että kun on hyvää settiä, jälleen kerran!
    Maana

    VastaaPoista

Hae