Top 5 lahjavinkkiä Biodellystä. Ja alekoodi, beibi!

17.12.2017

Kaupallisessa yhteistyössä: Biodelly . Kuva:  Riikka Lilja . Huomio, huomio! Hoksasin juuri, että viimeistään  huomenna maanantaina...

Kaupallisessa yhteistyössä: Biodelly. Kuva: Riikka Lilja.

Huomio, huomio! Hoksasin juuri, että viimeistään huomenna maanantaina 18.12. tilaamalla ehtii vielä samaan meidän Biodellyn nettikaupasta lahjat jouluksi kotiin! Itselle tai muille.

Lisäksi minun koodillani: "mamma", saat vielä 15 % pois tuotteiden hinnoista. EIKÄ SIINÄ VIELÄ KAIKKI, kuten meillä tv-shopissa oli tapana sanoa: Joulukuun ajan on ilmainen toimitus kaikkiin tilauksiin.

Eli mennään äkkiä asiaan!

Keräsin tähän muutamat tärpit, joita voin suositella omasta puolestani:

Kuva: Riikka Lilja.

1. Orgaid Vitamin C sheet mask -kasvonaamio

Näitä olen itse käyttänyt ja tykännyt hulluna. Olen ottanut rituaaliksi pötköttää jossain rauhassa naamion pitämisen ajan. Sellainen kokonaisvaltainen rentoutuminen, siis. Maskista jää raikas ja levännyt fiilis.

Näitä muuten aion viedä lasten päiväkodin henkilökunnalle myös joululahjaksi, sillä he jos ketkä ovat ansainneet pienen naamiohetken rentoutuksineen. Saa käyttää hei ideaa!

2. John Masters -shampoo ja hoitoaine

Mielessä luonnonkosmetiikkaisten hiustuotteiden kokeileminen? Kokeile näitä! Toimi mulle. Hoitoaineen voi pestä pois tai pienemmällä määrällä se toimii myös hiuksiin jätettävänä hoitoaineena.


3. Lily Lolo -mineraalimeikkipuuteri

Käytin ennen BareMineralsin mineraalimeikkipuutereita, mutta nyt vaihdoin Lily Lolon luonnonkosmetiikkaisiin vastaaviin. On todella hyviä ja helppoja. En jotenkin osaa ja jaksa käyttää nestemäisiä meikkipohjia, ja tykkään, että nämä voi aika huolettomasti levitellä kasvoihin. Peittää silti minunkin hennon couperosani hyvin. En osaa käyttää myöskään mitään vähääkään kiiltoa antavaa kasvoissani, joten näiden mattaisuus ihastuttaa.

Minulla on käytössäni Barely Buff -väri. Olen yksi vaaleimmista tuntemistani henkilöistä. Sekoitan siihen mukaan joskus myös vähän vaaleinta Lily Lolon sävyä (porcelain), minkä ostin sokkona ja totesin ihan liian vaaleaksi mulle.



4. Huulipuna

Viikko sitten pidettiin Valeäiti-Hannen, Asikaisen Maijun ja Salamatkustaja-Sadun kanssa meidän Instagram-stooreissa #huulipunahaaste. Valittiin jokainen eri luonnonkosmetiikkahuulipuna ja annettiin toisillemme haasteita, joissa testattiin huulipunien kestävyys.

Mulla oli huuliounatestissä Avrilin edullinen huulipuna (sävy: 597), joka toimi ja pysyi kiitettävästi. Kuulin, että se myytiin meidän huulipunatestin jälkeen loppuun, mutta sitä on tulossa jo lisää myyntiin!

Aivan niin hyvin se ei tuollaisena kiiltävämpänä punana pysy kuin kunnon mattapunat tuppaa pysymään. Mattapunista mulla nyt käytössä Absolutionin Theatre Red (08), jonka sävyyn olen tosi ihastunut. Ja se puna on sitten todella matta!

Hannella oli testissä myöskin tuo Absolution ja se ei montaa kertaa päivän aikana joutunut lisäilemään. Se on mattapunien selvä vahvuus.


5. Lahjasetit

Biodellyssä on myös useita erilaisia valmiita lahjasettejä, joita on helppo ostaa kaikille vauvoista ja teineistä isovanhempiin! Tsekkaa ne täältä!

Biodellyn omat joululahjaideat löydät täältä.


Ja tuo "mamma"-koodi toimii myös ihan kivijalkamyymälässä, jos liikuskelette Turussa päin! Myymälä on auki vielä 23.12. klo. 14 asti! Koodi on voimassa vuoden 2017 loppuun!

You Might Also Like

2 comments

  1. Kiitti koodista, innostuin tekemään tilauksen kun oli toi tarjous plus vielä noi ilmaset postikulut. Hyvin olette kyllä markkinoinu ainakin mulle ton Biodellyn, oli nimittäin jo mun toinen tilaus sieltä. ;D

    VastaaPoista

Hae