Kaikki se rakkaus, mitä teiltä saan

26.7.2018

Olin eilen leikkipuistossa lasten kanssa, kun kurkkasin sähköpostejani: mainos, mainos, mainos ja... hetkinen, jotain otsikolla "Elämän...

Olin eilen leikkipuistossa lasten kanssa, kun kurkkasin sähköpostejani: mainos, mainos, mainos ja... hetkinen, jotain otsikolla "Elämäni ensimmäinen faniposti".


Luin sähköpostin ja pakahduin. 


Tiedän, että siellä on tyyppejä, jotka tykkäävät jutuistani. Instagramissa viestittelen päivittäin ihanien ihmisten kanssa ja saan kivaa palautetta. On mahtavaa saada lukea, että juttuni naurattavat. Saada itse tsemppiä, kun tuntuu raskaalta. Saada eri tavoin tietää, että te siellä myötäelätte kaikkea tätä.

Yleensä kun minulta kysytään postauksistani ja kaikesta muusta sisällöstä, mitä suollan eri kanaviini, kysytään, eikö minua jännitä jakaa näitä juttujani. Että mietinkö koskaan, mitä ihmiset minusta ajattelevat ja kuinka uskallan tehdä sitä mitä teen, siten kuin teen.

Vastaan aina, että alussa ehkä mietitytti muiden mielipiteet, mutta mitä enemmän kirjoitin ja sain sen myötä palautetta ja myötäeloa, sitä enemmän uskalsin.

Jos minua tituleerataan vertaistueksi seuraajilleni, voisin väittää seuraajieni olevan vielä suurempi vertaistuki minulle.

Kaikki se rakkaus, mitä teiltä saan, on auttanut minut hyväksymään itseni. Juuri sellaisena, kuin milloinkin olen. Vitsailevana, ironisena, nolona, välillä epävarmana, herkkänä – ja varsinkin sinä rimpuilevana Laurana, joka olen.


Siinä missä joskus olen kokenut itseni vähän hassuksi, liialliseksi ja noloksi, nykyään se kaikki onkin juuri sitä, mistä minua kiitellään.

Sana kiitollisuus ei edes riitä kuvailemaan, kuinka paljon olen saanut teiltä. 


Lähettäjän luvalla julkaisen vielä saamani palautteen. Se oli enemmän, kuin osasin tietää.

"Moikka Laura!

Niinkuin otsikkokin jo viittaa, niin tämä tässä on faniposti. Elämäni ensimmäinen sellainen. Ja se on osoitettu täydestä sydämestä ja jokaisesta sieluni sopukasta sinulle. 

Sen enempää runoilematta (sen tekisin kyllä, jos osaisin), niin haluan kiittää sinua sinusta ja kaikesta mitä teet. Sinun blogisi, instagram päivityksesi, livesi, suplasi ja KAIKKI on ihan parasta ikinä. 

Olen saanut tarinoistasi, jutuistasi, ideoistasi, ajatuksistasi, oivalluksistasi ja asenteestasi niin paljon iloa, ettet uskokkaan.

Olen saanut myös rohkeutta, uskoa ja toivoa moniin elämäni solmuihin. Lapsettomuuteen, työelämän hankaluuksiin, stressiin kaikesta ja ei mistään, perus takakireyteen, elämän vitutukseen ja huoleen tulevasta.

Olen jo pitkään miettinyt, että olisipa vaan älyttömän kiva joskus päästä sanomaan sinulle, miten upea olet ja kuinka hienoa työtä teet, kun uskaltaudut lataaman tunteesi ja ajatuksesi maailmalle meidän kaikkien luettavaksi (ja huutonaurettavaksi!). Ja tässä se kiitos nyt on. 

Terveisin,
(ehkä) suurin fanisi

P.S. Spotify listasi on muuten myös kuin pala taivasta! 

P.P.S Kirjaa odotellessa."


En kestä. En vaan kestä. Voiko parempaa palautetta tästä hommasta toivoa.

Arvaa mitä? Minä olen sinun suurin fanisi.

On niin onnellinen olo. Kiitos.


You Might Also Like

13 comments

  1. Aivan ihana posti! 🍡🍡🍡

    VastaaPoista
  2. Olet rimpuillut meidän sydämiin❤

    VastaaPoista
  3. Kaunista ja ansaittua ❤️.

    VastaaPoista
  4. Kylmät väreet tuli ja hirmu hyvä mieli molempien puolesta <3

    VastaaPoista
  5. Mikä spotify-lista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löytyy ihan Mamma rimpuilee -nimellä! :) Ja täältä blogissa myös tuossa sivupalkissa (tai jos oot puhelimella, niin skrollaa alaspäin).

      Poista
  6. I am really surprised by the quality of your constant posts.
    Hi. Sir.. You really are a genius, I feel blessed to be a regular reader of such a blog Thanks so much.. -অনলাইন ইনকাম💕💋 fonts copy paste
    muchWhat is love?

    VastaaPoista

Hae