Lapsinero

5.3.2015

Mä olen aina kokenut, että oon jotenkin erityinen. Joo-o, jotenkin spesiaali.  Äitini toi mulle kätköistään muutaman lapsena tekemäni piirus...

Mä olen aina kokenut, että oon jotenkin erityinen. Joo-o, jotenkin spesiaali. Ã„itini toi mulle kätköistään muutaman lapsena tekemäni piirustuksen. Oli säästänyt ne, koska ne olivat hänen mielestään niin hienoja ja niin hyvin piirrettyjä. Eritoten yksi kuvista on ollut aina äitini mieleen. Siinä on kertomani mukaan äiti itse. 

Laskeskelin kyseisestä kuvasta silloista ikääni, siihen merkityn päivämäärän mukaan, ja totta tosiaan, olen kyllä piirtänyt hyvin! Ikäisekseni! Alle kaksivuotiaana tehnyt upean, vähän jopa sielukkaan kasvokuvan äidistäni. Tosi hyvin silmät, suu, ilmeet ja kaikki hallussa. Ei kai moni alle kaksivuotias osaa piirtää noin selkeitä naamoja? – Hemmetti, meikähän on ollut lapsinero!  


Paitsi että en.

Olen ollut tuolloin vähän alle kolme. Tämä lapsinero laski väärin.

Että sillä lailla erityinen – vielä tänäkin päivänä. 

You Might Also Like

5 comments

  1. Ei meidän alle kolmevee ainakaan tuommosia piirtele, ei. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei meidänkään kaksjapuol! Lähellekään! :D Ehkä oon ollut ihan hyvä piirtämään, mutta ei tota kolmevuotiaalta nerokkaaksi kuitenkaan kai voi sanoa! Hahah!

      Poista
  2. Nyt kun näistä piirustuksista on kirjoitettu sekä täällä että Puutalobabyssä, on pakko alkaa kaivaa esiin mitä omat muksut piirsi vastaavassa iässä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa, pitääpä käydä kattoo, mitä Puutalobabyssa oli piirustuksista! :) Kaivele ihmeessä, niitä on hauska muistella! :)

      Poista

Hae