Päivän blonde moment, osa 2

7.6.2016

Ja niin kävi kesäkuun viidentenä päivänä tätä vuotta, viisi kuukautta edellisestä vastaavasta tapahtumasta, että hän, puhelinten arkkiviholl...

Ja niin kävi kesäkuun viidentenä päivänä tätä vuotta, viisi kuukautta edellisestä vastaavasta tapahtumasta, että hän, puhelinten arkkivihollinen, Laura Satamo, tiputti jälleen luurinsa ja hajoitti kalunsa. Tai niinku siis sen puhelimensa.

Minä en käsitä, miten se voi olla niin helvetin vaikiaa saada se puhelin pidettyä näissä näpeissä. Tällä kertaa tapaturman aiheutti hämähäkki, tavallaan, koska se kiipeili kantamiani pyykkejä pitkin ja minä sitä hätistelemään ja sitten se jotenkin lipsui siitä se puhelin. En oikein ole varma miten kaikki tapahtui, kun siinä elämä sillä lailla vilahti vain silmissä.

Näyttö meni, ei vain rikki, vaan lähti ihan irti vähän. Kotinäppäin rikki ja puhelin ei enää toimi. Eikä kannata korjatakaan. Tai siis ei voi, kuulemma.

Erityisen onnelliseksi tapahtumaksi tämän tekee se, että minulle ei suinkaan ollut varmuuskopiota puhelimen sisällöstä. Eikä sitä nyt sitten voida ottaakaan, koska ei saa syötettyä puhelimeen pääsykoodia, koska se näyttö on rikki.

Tämä on muuten toinen kerta kun näin käy. Meillä on nyt laatikossa kaksi risaa puhelinta, joissa sisällään joku 4000 kuvaa ja kaikki muu.

"Ota nyt se iCloud käyttöön", sanoi mieheni kaksi päivää ennen onnettomuutta. Arvatkaapa otinko? Lol.


Mutta se, mitä halusin erityisesti kertoa tästä tapahtumasta, oli se, että muistatteko, kun silloin viisi kuukautta sitten se minun puhelimeni lasi meni rikki ja minä siitä soittelin silloin sinne huoltoon?

Kun siinä oli vähän sitä hiffaushankaluutta, kun toinen kyseli lasin väriä ja minä olin ihan, että no eikö se lasi ole läpinäkyvä, kirkas, eikä minkään värinen. Ja kun se toinen siellä, että niin, kun niitä näyttöjä on mustia tahi valkoisia, kumpaa tarvitaan.

No, se oli sellainen hetki. Näitä sattuu.

Eilen sitten laitoin sähköpostia erääseen puhelinliikkeeseen, että olisiko teillä sitä yhtä puhelinta myymälässä, haluaisin ostaa pois, koska mun puhelimeni on rikki. Kohta myyjä laittoi takaisin sähköpostiviestiä, ettei saanut minua puhelimitse kiinni, kun oli yrittänyt soitella... Jännä sillai, koska mun puhelimeni on rikki.


Nii että BOOM! KELLÄ NYT OLI BLONDE MOMENT??

Ei mulla! Yasss!

Joskus näinkin.

You Might Also Like

0 comments

Hae