Varoittava esimerkki tukasta

29.8.2014

Varoittava esimerkki siitä, kun ei harjaa hiuksia. Kuvat eivät sovi herkimmille. Apua saatana, mitä mun hiuksille tapahtuu? Mitä ne t...

Varoittava esimerkki siitä, kun ei harjaa hiuksia. Kuvat eivät sovi herkimmille.


Apua saatana, mitä mun hiuksille tapahtuu? Mitä ne tekee keskenään öisin? Onko ne salaliitossa mua vastaan? Mä pesin eilen hiukset, ja käytän aina hoitoainetta ja ja... Okei, kesällä on jäänyt paha tapa olla harjaamatta niitä pesun jälkeen, ja heitänkin ne yleensä pään päälle vain suttuiselle nutturalle, eli slutturalle, mutta tää on jotain ihan käsittämätöntä. Siellä on rasta! RASTA! Jättimäinen locksi! 

Että ya man Chicago vaan ja hyvää viikonloppua. Varokaa luonnonkiharoita.


You Might Also Like

10 comments

  1. Haha tuttu näky! Ilman tangle teezeriä ja hiusnaamioita mulla olis varmaan rastat. Suttunuttura on täälläkin paha tapa. Muttakun se on vaan niin helppo (mutkumutku)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noku suttunuttura ON niin kätevä! :D Tää rasta mun päässä on ihan naurettava, ei mulla ennen tommosia... öh..

      Poista
  2. Apua :D. Tosin munkin pitkät hiukset takkuuntuvat todella helposti ja ei tarvitse jättää kun yhtenä iltana harjaamatta, ja näky on varmaan samanlainen. Tangle teezerillä lähtee takut, mutta onhan se tuskaista. Tsemppiä ;).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä on tämä mystinen ja jo toistamiseen mainittu tangle teezer ja miksei mulla jo oo sitä?? :D

      Poista
  3. Haha :D Anteeks! Mulla on joka aamu monta rastaa pääsä :DD Mulla on ihan kamalan takkuuntuva pehko. Ja suosittelen kans tangle teezeriä!

    VastaaPoista
  4. Voi apua, aika tuttua. :D Väitän, että lapsen syntymän jälkeen minun hiuksilleni on tapahtunut jotain todella himmeetä, koska rastoja ym. on myös alkanut ilmestymään. Onneksi on se Tangle Teezer ja suihkutettava hoitoaine, muuten olisin pulassa. :)

    http://pikku-bambin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo suihkutettava hoitoaine tavallisen lisäksi täälläkin käytössä! Toi on kyllä nyt niin kuumaa kamaa selkeesti toi tangle teezer, et pakko hommata! ;)

      Poista

Hae