Ei se tul

1.1.2015

Ei hän kuulkka ehkä aiokka tul. Mää ole kaikkeni tehny. Olen punnannu, olen kyykänny, olen syäny tulist. Tänää mää hyppisi haarahyppyi sisko...

Ei hän kuulkka ehkä aiokka tul. Mää ole kaikkeni tehny. Olen punnannu, olen kyykänny, olen syäny tulist. Tänää mää hyppisi haarahyppyi siskon eteisses. Kaikkeni olen yrittäny. Ne kolme ässääki. Paitsi et siivoomaa en jumankaut ala. En jaks.

Must tunttu et mä painankki jo jonku tonni. Ainaki mä näytä silt. Mun käret ei men kii kunnol ko sormet o ku makkarat ja mun jalois o puol litra nestet per varvas. Ei tämä maapallo jaks koht kantakka mua, ko mä paina niimpal. 

Et tarttisko muka vaa ootel? Emmä semmosestka nii välit. Mut pakko kait se sit vaa o. Ellei ol mittä ideoi?

Tai sit hän ei vaa ol tulos. Jää tonne ja tule sit kon täyttä kahreksantoist. Pyyttää jottai oma auto ekoiks sanoiks.

Ja tält mää näytän nyt, ko turvotta niimpal. Tai silt must tunttu.


Vaik normaalist mä ole tämmöne ihana Disney-rinsessa kuitenkki.

You Might Also Like

11 comments

  1. Sul o varma nii hyvi jutui et se fundeeraa jääväns iha ilma jo ny tulis ulos. Koit ny jaksa, emmä muut ossa sannoo.

    Mää pirä peukui!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tai sit hän miätti, et ei helvetti, noin paskoi jutui en men kuuntelee vapaehtosest. Pirä peukui. Toistaseks erelle yhres paketis tääl!

      Poista
  2. Heräsin aamulla ajatukseen, että kyllähän se on voinut tulla jo ryminällä ulos :). Eli täällä eletään jännityksessä mukana (get a life - I know)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Ei ollu tullut. EIkä oo vieläkään!
      Kiva että myötäelät! :)

      Poista
  3. Apua, nauraa räkätin tälle niin, että piti ihan varoa lirauttamasta housuun! XD
    Täällä on vähän samanlaiset tunnelmat, ylihuomenna on la eikä mitään ennakkovaroituksia ilmassa. Niinköhän tässä puhistaan vielä tammikuun puolessa välissä.

    Tsemppiä teille, jännä on ollut seurata teidän odotusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsihihii!

      Mun veikkaus on, että meillä syntyy huomenna! Mut mun veikkaus on mennyt jo useasti pieleen ;) Voi toivottavasti ei puhista enää tammikuun puolessa välissä – kumpikaan!

      Kiva kun oot ollut messissä! Kohta sitten samanaikaisia vauvajuttuja!

      Poista
  4. Hiihaa, niin hauska! Ihana toi Disney-prinsessa :D

    -Nuunu

    VastaaPoista
  5. Niin tiedän tunteen. Neljä rakkauenhetelmää olen tähän maailmaan pukannut ja kaksi viimistä on ottanut eloa yksiössä koko rahalla. Yhtään eivät uskoneet, vaikka häätölappua heille lähettelin.

    Niin ja tosi kiva blogi sulla. Nyt ekaa kertaa uskaltauduin kommentoimaan.

    T. Neljän äiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmeellisiä nuo nykyajan vauvat, kun eivät tottele äitiensä käskyjä! ;)

      Kiitos paljon! Ja mahtavaa kun kommentoit!

      Poista
  6. En ookaan aiemmin lukenut sun blogia, mut tää oli huisin hauska! Turun murre on niin paras! :) Onnea perheenlisäyksestä!

    VastaaPoista

Hae