Hiero mun nyyttejä

8.8.2016

Muistatteko vielä, kun vuosi sitten kävin siellä day spassa kidutettav... tarkoitan hierottavana ja se oli vähän tukalaa . Kun ne kaksi nais...

Muistatteko vielä, kun vuosi sitten kävin siellä day spassa kidutettav... tarkoitan hierottavana ja se oli vähän tukalaa. Kun ne kaksi naista käskivät minut selälleen ja läiskivät ihramahaani. Nyppivät ja läpsivät, niin että tanner tömisi. Tai läski lätisi, jos tarkkoja ollaan

Ja sitten minä repesin. En enää kyennyt käsittelemään minun vatsaani kohdistunutta väkivaltaa. Vaivaantuneisuus kävi ylitsepääsemättömäksi ja tirskahdin. Rikoin day span taian. Eikä se koskaan enää ollut entisensä.

Viime keväänä sain lahjaksi mieheltäni taas lahjakortin sinne. Eivät selvästi tunnistaneet miestäni, kun suostuivat vielä myymään.

Tänään, lähes tasan vuosi viime kerrasta, olin ilmeisesti päässyt yli rancasta kokemuksestani. Kaivelin lahjakortin esiin ja päätin varata ajan. Kyllä hieronta aina maistuu, ajattelin.


Soitin paikkaan ja samalla aloin googlettaa mitä tuo eksoottisen kuuloinen sana saattaisi tarkoittaa. Että mitä olisi tällä kertaa luvassa.

Jahas, eli kaksi tuntia hierontaa, kuulostaa hyvältä, mitäs muuta sitt... NONIIN. Voi ei. Tulihan se sieltä: Yrttinyyttihieronta. 

Voijjumalauta. Nyyttihieronta. Siis nyytit... hieronta... aäöörghää, pääni räjähtää.

"Poistaa lihasjännitykset kehosta", luvattiin. En epäile hetkeäkään.

YMMÄRRÄTTEHÄN, että mun on koko kaksituntinen hillittävä itseni siellä laverilla, etten heitä läppää "yrttisistä nyyteistä", "nyyttien hieromisesta" ja kaikesta sellaisesta aikuismaisesta, mihin mulla on taipumus.

Nyytit... Voi helvetin nyytit.

"Sää teit tän tahallas, etkö tehnytkin?"

"Niin teinki", vastasi mies virnuillen.


Mää sille nyyttihieronnat näytän.

You Might Also Like

12 comments

  1. Eih... 😂 kiitos illan nauruista, tyylisi kirjoittaa on aivan mahtava. Täällä mies ihmettelee, että mille mä hirnun 😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä kokemukseen(koettelemukseen)!

      Poista
    2. Sun pitää vaan liittyä ääneenlukijoihin! Ja miehet kiittää! :D

      Poista
  2. Onko ikkunassa jouluvalot? Hehee. Mä sain aikoinani äitiysloman alkajaisiksi lahjakortin kasvohoitoon. Oli sitten ehtinyt pistää pillinsä, tuubinsa ja suihkeensa pussiin ennen kuin ehdin edes ajatella ehtiväni pariksi tunniksi puristeltavaksi. Hieronnan ajatus kait sentään on kuitenkin olla rentouttvaa toisin kuin tuo ihohuokosten tyhjennyksen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei onneksi! Ihan sellainen _oikea_ day spa on tämä! :D

      Poista
  3. apuuuaaa hahahah voihan nyytit :D kiitos iltapäivän piristyksestä! :D

    VastaaPoista
  4. Mä en olis ehkä kestänyt, en tällä huumorintajulla. XD Yrttinyytit, se ei ehkä lähde mun päästä enää koskaan. Hah!

    Samalla tervehdys uudelta lukijalta. Sua on ilo lukea. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, tervetuloa! Nyt vaan omaa nyyttihierontaa varailemaan!

      Poista
  5. Voit tässä odotellessa sit kuunnella Trilogian Nyytit :D

    VastaaPoista
  6. "nää on mun nyytit nä nä on mun nyytit en tiiä mitä pyysit mut nää on mun nyytit" buahah �������� :D :D

    Toivottavasti en koskaan saa nyyttihierontaa lahjaksi, muuten voi olla edessä porttikielto ah niin rauhalliseen day spahan hirvittävän hirnumisen vuoksi. :P

    VastaaPoista

Hae