Joulun ihme on tapahtunut! – ALL HAIL THE QUEEN!

1.12.2016

En sano, enkä väitä, mutta ainakin tämä täällä Turussa satava lumi saattaa olla minun, tuttavallisemmin Turun Kuningattaren , ansiota. A...

En sano, enkä väitä, mutta ainakin tämä täällä Turussa satava lumi saattaa olla minun, tuttavallisemmin Turun Kuningattaren, ansiota.

Antakaas kun kerron.

Kaikkihan alkoi siitä, kun noin kuusi tuntia sitten laitoin Instagramiin kuvan talvesta. Sen alle manasin jokseenkin että "semmosta vaan, että ei ihan kamalasti haittais, jos tota lunta vois pikkuhiljaa alkaa vaikka sadella myös tänne Suomen Turkuun. Ei mul muuta."

Kuin taicaiskusta pian, eli noin kaksi tuntia sen jälkeen, täällä meidän Turussa alkoi kuin alkoikin sataa lunta!


Itse olin tuolloin sisätiloissa ja autuaan tietämätön tästä uskomattomasta luonnonilmiöstä, mutta Ig-toverini alkoivat sankoin joukoin raportoimaan tekemästäni ihmeestä minulle.

Juoksin ikkunaan, eli kävelin, ja huomasin Joulun Ihmeen tapahtuneen: Minun vaatimaton toiveeni kuultiin ja lumi peitti kalsean tumman maan.

Kaikkialla oli lunta ja rauha maassa. Että eipä kestä.

TÄTEN ILMOITAN, että minä Laura Satamo olen tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita ja älä lausu turhaan Rouva sinun Kuningattaresi nimeä.

Myös Joulupukin voitte unohtaa. Lahjatoiveet ja muut fanipostit voitte jatkossa toimittaa osoitteeseen:

Hänen kuninkaallinen korkeutensa
Laura Satamo
Turun Linna as 1
Turku
Suomi Finland perkele

ALL HAIL THE QUEEN!

Joo, ni ei mul muuta.

You Might Also Like

2 comments

  1. Sitä mä vaan, että voisitko mahdollisesti loihtia lumisadetta tänne Tampereen seutuvillekin? Nyt kun pääsit vauhtiin. Onhan täällä vähän, mutta se on tällä hetkellä tuollainen onneton, vesisateen kovettama koppurainen kerros. Ei sitä vielä lasketa.

    VastaaPoista

Hae