Uudet kuviot! Muina tuottajina tässä

17.1.2017

Hei, tiedättekö mitä! Ennen kuin kerron, mun tekisi mieli tehdä piiiiitkä alustus, kuinka uskon siihen, että asioihin pitää tarttua, jos ne ...

Hei, tiedättekö mitä! Ennen kuin kerron, mun tekisi mieli tehdä piiiiitkä alustus, kuinka uskon siihen, että asioihin pitää tarttua, jos ne tuntuvat oikeilta ja että kuinka kannattaisi sanoa enemmän kyllä, kuin peloissaan ei.

Ai mutta, minähän olen kirjoittanut jo siitä! Täällä, missä kerroin kovalevyni olevan täynnä, mutta se ei haittaa, koska siistejä juttuja tapahtuu.

Noh, nythän on käynyt niin, että yksi siisti juttu tapahtui taas. Olen juuri junassa matkalla Helsingistä kotiin, missä kävin kirjoittamassa sopimuksen alle ja istumassa jo ensimmäisessä palaverissa.

Nimittäin! Minusta tuli PING Helsingin tuottajaharjoittelija!

Kehtaako laittaa boom? No laitan BOOM! 

Aku, Emmi ja Aino.

Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että tämän kevään ajan pääsen oppimaan mielettömiltä Ping Helsingin tyypeiltä tapahtumatuotantoa kevään Business Festivaalien parissa, sekä tekemään kaikenlaisia Pingin toimintaan liittyviä tuottajahommia! Ja vielä ihan palkallisesti. (Toinen boom?)

Ihan älyttömän siistiä. Olen pitkään haaveillut tällaisesta ja nyt tämä osui täydellisesti kohdalle. Todella antoisa areena uuden oppimiselle ja omien taitojen kasvattamiselle.




Ping Helsinki on vaikuttajamarkkinoinnin yhteisö, joka toimii alalla monella eri tapaa, tehden esimerkiksi vaikuttajamarkkinointistrategioita. Ihanan pitkä yhdyssana siinä.

Itselleni entuudestaan tutuin juttu oli huikea PING Helsinki business festival, johon osallistuin viime vuonna. Lisäksi viime festarilla lanseerattiin PING Ethics, jonka pyrkimyksenä on luoda yhteiset pelisäännöt sisältömarkkinointiin.

Ping Helsinki järjestää myös PING Helsinki Studioita, joista viimeisin käsitteli vaikuttajamarkkinoiden trendejä. Tulevassa 10.2. järjestettävässä studiossa puhutaan internetin varjopuolista vihapuheineen.

Jos muuten sulla sattuu olemaan intressejä vaikuttajamarkkinoinnin suhteen vaikka työsi puolesta, suosittelen lämpimästi tilaamaan Pingin uutiskirjeen täältä! Sieltä saa ajankohtaista tietoa kaikesta toiminnasta, tulevista studioista ja huikeesta kevään festarista!

Tätä hommaa teen hoitovapaalta käsin osa-aikaisesti. Kiitos mieheni ja lastemme mummin, minä pystyn ramppaamaan Helsingissä aina tarvittaessa.

Olen aidosti niin onnellinen, otettu ja innoissani.

Nyt voitte alkaa kutsua minua tuottajaksi. Haha!

You Might Also Like

6 comments

Hae