Mitä mää oikein teen työkseni?

9.10.2017

"Oon yrittänyt saada selkoa sun blogin ja somen kautta, että mitä sää niinku varsinaisesti oikein teet, mutta en oikein ole saanut koko...

"Oon yrittänyt saada selkoa sun blogin ja somen kautta, että mitä sää niinku varsinaisesti oikein teet, mutta en oikein ole saanut kokonaiskuvaa."

Tapasin muutama viikko sitten yhden viestintätyypin, joka halusi kuulla miten olen tullut tähän missä olen ja tosiaan: mitä hittoa mä oikein sitten teen?

Aivan hyvä huomio! Vaikka olen laitellut sieltä täältä töistäni juttuja somekanaviini, en tosiaan koskaan ole avannut tänne kunnolla asiaa.


Noh, minä teen kaikenlaista vaikuttavaan sisältöön liittyvää! Mainosvideoiden ideointeja, käsikirjoituksia ja ohjauksia, yritysten nettisivujen sisällöntuotantoa ja jonkin verran somehommia valokuvauksineen. Niin, ja toki blogihommat siihen päälle.

Sitten mä tuotan sisällön lisäksi myös muita juttuja. Esimerkiksi kuvauksia tai vaikka tapahtumia. Kuvauksiin castaan mallit, hoidan kuvauspaikat, järjestelen aikatalut ja hoidan koko paletin. 

Keväästä lähtien olen myös käynyt puhumassa yrityksille ja organisaatioille vaikuttajamarkkinoinnista (vaikuttajia ovat esim. bloggaajat, tubettajat, sometähdet ym.) sekä vaikuttavasta viestinnästä yritysten omissa kanavissa. Viimeisin esitykseni yrittäjien tapahtumassa antoi mulle niin paljon kiksejä ja energiaa, että vieläkin niillä höyryillä painan eteenpäin. Rakastan, RAKASTAN puhumista. 

Kaiken tämän teen oman yritykseni alla eri yrityksille. 

Minulla on suuri ilo olla myös osana luovaa visuaalista viestintää tekevän Rabbit Visualsin kasvanutta jengiä. Mukaan astui yhdeksi kolmesta pääomistajaksi eräskin "kaksinkertainen Venla-voittaja" – ja mehän muuten teimme aiheesta videon (äänet päälle):

(Jos video ei näy oikein, näät sen täällä.)

Meillä on suuria uutisia! Joukossamme on nykyään joku "kaksinkertainen Venla-voittaja"! Kukahan se mahtaa olla?...
Julkaissut Rabbit Visuals 9. lokakuuta 2017

Minun ja Rabbit Visualsin tunnetumpia yhteisprojekteja lienevät Poliisihallitukselle tekemämme vihapuheen vastainen video, sekä Poliisin ohjeet yllättävän vaaratilanteen sattuessa.

Yhdessä Rabbitin uuden osakkaan Aki Linnanahteen kanssa myös ideoimme ja konseptoimme yrityksille heidän viestintäänsä.

Mutta että sellaisia mää teen! Ja tykkään muuten ihan kamalasti. On hauskaa miten joka viikko saa aivan valtavan hyvää oloa siitä mitä tekee. En ole koskaan ollut näin onnellinen työssäni.

Saa soitella tai laittaa viestiä, mikäli yhteistyö kiinnostaa!

Nettisivuni löydät: www.toinentiistai.com

You Might Also Like

3 comments

  1. Loistavat sivut somen kuningatar!

    Joskus kannattaa avata suunsa niin saattaa puolivahingossa lanseerata perinteisen "ennen ruokaa latten" :) Kiitos vielä!

    -Iitu

    VastaaPoista
  2. Sano Nikolle terveisiä, Hannelelta ja Joukolta...:) Entisiltä naapureilta.

    VastaaPoista
  3. Kuulostaapa kivalta työltä, varsinkin mainosvideoiden ideointi. Sitten on hyvä työ, kun on onnellinen työssä. Itsekin olen työssä mistä tykkään hirveästi.

    VastaaPoista

Hae