Iloisia uutisia!

23.3.2018

Hyviä uutisia! Juuri  kun luulitte Mamma rimpuilee -blogin olevan luisumassa kohti joutsenlaulua ja olevan jopa niin epätoivoinen, että &qu...

Hyviä uutisia!

Juuri 
kun luulitte Mamma rimpuilee -blogin olevan luisumassa kohti joutsenlaulua ja olevan jopa niin epätoivoinen, että "tieten tahtoen tahallaan tunkee itsensä iltapäivälehtiin" ja aiheuttaa tahallaan kohun "ihan tyhjänpäiväsestä asiasta", saadakseen "viisitoista minuuttisensa julkisuudessa", voimmekin iloksemme todeta, että jotain toivoa hänelläkin vielä on – vaikka semmonen huomiohuora onkin –, että on päässyt ehdolle blogigaalassa! 

Inspiration Blog Awards laittoi nimittäin iloisia uutisia ja kertoi minun olevan ehdolla ARJEN SANKARI -kategoriassa.


Olin tietysti hirvittävän otettu saamastani uutisesta.

Samaan aikaan koin vähän huonoa omaatuntoa, että en kai minä nyt mikään arjen sankari voi olla: Juurihan olin melkein viikon pois kotoa, Ugandassa ja muutaman päivän päästä siitä Helsingissä kolme päivää töissä. Että enhän minä tiedä arjesta yhtään mitään.  Että jos joku on arjen sankari meidän perheessä, se on mieheni. Sehän se siellä sitä arkea painaa.

Sitten luin sähköpostin uudelleen, eikä kategoria kertonutkaan meidän perhe-elämästä, vaan siitä blogisisällöstä, hehheh.

"Tässä sarjassa ehdolla ovat aitoudellaan ja elämänasenteellaan hurmaavat vaikuttajat, joiden elämänmakuiset kuvaukset kutkuttavat välillä nauruhermoja, toisinaan taas kyynelkanavia."

Tämä kutkutti minun kyynelkanaviani. Se oli ihanasti sanottu. Se tavallaan on juuri se, miksi koko blogin olen aikoinaan perustanut! Kutkuttaakseni omilla rimpuiluillani kaikkien nauruhermoja, välillä vähän myös vakavoituen.

Noh, mitä yritän sanoa nyt joka tapauksessa on, että kiitos, että sinne on ehdotettu minua ja minut on sinne poimittu. Siellä on paljon huippuja ehdokkaita ja tosi valovoimaisia ihmisiä ja blogeja. Käykää tsekkaamassa ehdokkaat ja äänestäkää!

Jos sattuisi käymään niin, että ihan vallan voittaisin, lupaan antaa sen kotimme arjen sankarin koskettaa palkintoani.

No niin, sepäs kuulosti sitten pervolta.

You Might Also Like

2 comments

  1. Hei! Ihan asian vierestä, onko tuo kuva Raumalta? Näyttää entisen kodin seinältä:)

    VastaaPoista

Hae