Päivän nasu

1.3.2014

Sitä aina katsoo niitä fressejä, kauniita, ihania, hoikkia ja säteileviä lifestylebloggaajia ja niiden blogeja kuvineen ja on ihan et miksen...

Sitä aina katsoo niitä fressejä, kauniita, ihania, hoikkia ja säteileviä lifestylebloggaajia ja niiden blogeja kuvineen ja on ihan et miksen mäki. Oon ihan satavarma, että ne herääkin upeina, eikä niiden tarvii ku vain astua ovesta ulos, niin ne on täydellisiä. Ja aina joku upee poikkis ottaa niist ihanan kuvan, tost noin vaan. Niiden elämä on lunchia, showroomia - mä en ees tiiä mitä toi tarkoittaa - ja muotia. Niillä on joka viikko kosmetologi ja kampaaja, ilmaisia trendivaatteita tupsahtelee postiluukusta ja ne syö terveellisesti jotain vihersmoothieita ja siemeniä. Jokaisessa kuvassa ne näyttävät malleilta ja niiden hiukset on tuuheat ja kauniit. Ja oloasunakin niillä on varmana jotkut Chanelin kultaiset pyjamat.


Sit on meitä muita.



Mekko: kaverilta saatu | Essu: Marimekko | Kalsarit: Monk | Villasukat: mun mutsin vanhat | Hiukset: juurikasvu | Meikki:  eilinen | Kassi: vaipparoskis

Kuvat: itselaukaisin


You Might Also Like

18 comments

  1. Hahaha! Ai että, vihdoin sitä laifstailii mihin mä voin samaistua! Mahtavaa :D

    VastaaPoista
  2. Tunnistan tyylin! Mul on sama :D

    Nimim. leggarit/kalsarit <3

    VastaaPoista
  3. Reps :D En kestä, mulla myös tämä samainen tyyli! Oon monesti miettiny noita lifestyle-typyjä, että onko niiden elämä ihan oikeesti tommosta.. aika raskasta hei olla pyntättynä ja vimpan päälle koko ajan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kuullu huhuja, että ne saattaa olla ihan tavallisia ihmisiä, eikä niillä aina olis tukka hyvin, mutta tämä ei ole varmistettu tieto ;)

      Poista
  4. IHANA! :D Lisää tälläistä! :) Mammara, sun lifestyleblogi on mun ehdoton lemppari! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Varsinainen lifestylebloggaaja! Tai no onhan tääkin lifestylee.. tämmöstä epäglamouria :D

      Poista
  5. Haha :D Noi asennot sä sentään hanskaat ihan täydellisesti ja sulla on kuvaajana ex-poikkis! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä onkin toi husbandi kuvannut meitsiä, mutta tällä kertaa se oli itselaukaisin ja kamera tason päällä. Asennot on hartaudella opeteltu blogeista, vähän vaan naama on venähtäneempää mallia... :D

      Poista
  6. :-D Mahtava postaus ja niin oikeassa olet..

    Mutta kuvasi ovat silti valloittavia -hyvin olet saanut lifestyle bloggaajien asennot taltioitua ;-) :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa, kiitti! Mä oon tooosi hyvä sisäistämään nää hommat ;)

      Poista

Hae