Surullinen iPhoneisti

2.3.2014

Mun  puhelin on saattanut tippua muutaman(sadan) kerran lattialle. Siitä on lasi mennyt rikki. Neljä kertaa. Ensimmäisen kerran jälkeen se v...

Mun  puhelin on saattanut tippua muutaman(sadan) kerran lattialle. Siitä on lasi mennyt rikki. Neljä kertaa. Ensimmäisen kerran jälkeen se vaihdettiin. 

Sanoin miehelleni, että tarttis varmaan saada uusi iPhone, kun tää vanha on vähän heikossa hapessa. Se taas sanoi, että mun ei tarttis saada uutta, koska se on tässä kunnossa. 

En ymmärrä, mitä se tarkoitti.


Mulla on ollut iPhone öö.. neljä vuotta(?), mutta jostain syystä vasta lapsen tulon jälkeen se on saanut kokea kovia. Vasta tänään tajusin, että sellainen bumperi olis saattanut olla hyvä – se kun tulisi vähän tuohon etupuolellekin, ettei puhelin tipu suoraan naama edellä maahan. Mutta se on kai jo myöhäistä. Tai sitten sellainen jenkkiarmeijan käyttämä panssaroitu suoja vois olla kans hyvä – tosin vähän massiivinen se varmaan olisi käytössä.

Nooh, mä nyt yritän tässä vitsailla tällä, vaikka oikeesti itkin tämänpäiväisen tippumis-rikkoontumis-onnettomuuden jälkeen. Ääneen. 


Että sellaiset ensimmäisen maailman ongelmat täällä, kuis siellä?



You Might Also Like

0 comments

Hae