Mekkogate

14.8.2015

Voi jumaleissön. Me ollaan huomenna menossä häihin – meikän osalta ekat häät neljään vuoteen ja sitten omieni – ja mulla on pieni mekkopulma...

Voi jumaleissön. Me ollaan huomenna menossä häihin – meikän osalta ekat häät neljään vuoteen ja sitten omieni – ja mulla on pieni mekkopulma. Tai no pieni ja pieni – helvetinmoinen. Mulla ei ole mekkoa.

Tavallaan mulla kyllä oli aivan hyvä mekko ja on edelleen, mutta siinä on sellainen pulma, että siinä ei pysty imettämään. Mä en kai jotenkin sisäistänyt, että vaikka se oli mulle raskausaikana ok, se ei silti ole mitään mama-mallistoa, josta sais kätevästi vetästyä boobsit esille. Vauvaa ei tarvitse enää imettää niin usein, mutta jos (kun) tilanne iskee päälle, joutuisin vetämään koko hamosen ylös, eli toisin sanoen poistumaan johonkin vessaan syöttämään. 

Olen rampannut Turun jokaisen vaatekaupan aina Marimekosta Uffiin löytämättä sopivaa. Tai no sopivia olisi kyllä löytynyt, mutta ei minun hätäpäissäänhankittu-mekkobudjettiini sopivia. Nim.merk. Ivana Helsinkia kuolaten. Palasin sitten lounaan kanssa kotiin tyhjin käsin. Ja lounaalla tarkoitan kakkua.

Näetkö kuvassa sinimustan vai kultavalkoisen mekon? NO EN TIIÄ MUTTA EN AINAKAAN SOPIVAA!

Lasten päikkäreitten jälkeen lähdin vielä yhdelle jo semisti epätoivoiselle etsinnälle Skanssin kauppakeskukseen, jossa valehtelematta tsekkasin vaateliikkeet vartissa. No ei löytynyt sieltäkään.

Kaivelin nyt kolmannen kerran kaappini ja yritin antaa mahdollisuuden jo melkein mille tahansa rääsylle. Liian pieni, liian iso, ei tarpeeksi juhlava, vähän liian juhlava, ei pysty imettää, pystyisi imettää koko hääjuhlaväen, koska on niin antava... Olemme siis takaisin lähtöruudussa. 

Nyt mä sitten istun täällä lattialla, kaikki mekot sekaisin ympäri kämppää ja syön kakkua. Korkokengät jalassa, koska ne sentään on ihan hyvät.


Saako mennä pyjamassa ja korkkareissa? Jos ei laita sitä kokovalkoista kuitenkaan?

You Might Also Like

8 comments

  1. Tunnen tuskasi! Tänä vuonna on muotia ilmiselvästi mekot, joissa on mahdollisimman vähän aukinainen yläosa tai jos on niin siihen on vedetty päälle joustamatonta pitsiä kaulaan asti! Itse kiersin melko monta liikettä etsien juurikin imetyskelpoista mekkoa. Olisi ollut edes semmoinen tuubimainen ja joustava yläosa, mutta ei yhtään semmoistakaan löytynyt. Lopulta löysin ihan äitiysvaatemerkin mekon alesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kävin tuolloin etsimässä myös äitiysmekkoja vähän, mutta ei oikein sit kuitenkaan löytynyt. Kö mää oisin halunnut jonku semmosen ei niin semmosen juhla-juhlamekon, vaan semmosen smart caasualin! ;) Mut en sit ostanu mitään. Menin vanhassa Marimekossa ja imetin vessassa! :D

      Poista
  2. Onpas kummallista, onko tämä viikonloppu joku kansallinen hääviikonloppu? Tai jotenkin erityisen kiva päivämäärä? Mekin ollaan menossa häihin ja ainakin kaksi muutakin mun kaveria!

    Ja mullakin oli vähän mekkotuskaa - mutta ostin sitten halvemmat lennot (ja tuskallisen aikasin aamusta lähtevät) Suomeen ja kävin hakemassa kalliin mekon. Tajusin kanssa tässä, että siinä ei kyllä sitten kovin helposti imetetä (vetskari selässä), mutta onneks tätä pienempää ei enää ihan niin usein tarviikaan imettää. Luultavasti mennään sillä koko hamonen korviin vessassa -tyylillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis luultavasti oli! :D Meikäki meni sit vanhassa mekossa ja imetin sitte vessassa. Ei se sit ollukaan niin paha, kun toi bebe ei oo nykyään onneksi enää semmonen tissihengailija!

      Poista
  3. miksei hame+toppi, niitä löytyy imetysmekkoja paremmin, joita ei löydy ikinä :D tässä niinkun ristiäisiä jo mietin, ja sitä että ei mulla mitään sopivaa mekkoa ole. ellei nyt löytyisi jotain kietaisujuttua, muttei mitään paitamekkoa kuitenkaan.. puuh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noku mää oon paksu! :D Mulla pitää olla mekko, ja viälä semmonen tarpeeksi peittävä tietyistä kohtaa (mahasta ja käsistä ja ja ja...), että mun kriittiset kohdat peittyvät. Tässä kohtaa ei muuten toimi se Marko Paanasen sisustusvinkki, että se mitä et voi peittää, pitää korostaa! Hahahh!

      Poista
  4. "Näetkö kuvassa sinimustan vai kultavalkoisen mekon? NO EN TIIÄ MUTTA EN AINAKAAN SOPIVAA!" :D :D :D

    Ymmärrän tuskan! Itselle kävi just käänteiset, kun löysin viikonloppuna mekon mun siskon häihin - jotka on 30.7.2016.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! Sä oot ennakoinut! Hyvä! Mä en osaa tuollaista kuin joskus ehkä vahingossa... :D

      Poista

Hae