Mamman meikkivideo! – Viiden minuutin meikki luonnonkosmetiikalla

29.5.2018

Kaupallisessa yhteistyössä: Biodelly & Suomen Blogimedia . Rakkaat lukijani. Olemme tulleet pisteeseen, jossa minä , rimpuileva ma...

Kaupallisessa yhteistyössä: Biodelly & Suomen Blogimedia.

Rakkaat lukijani. Olemme tulleet pisteeseen, jossa minä, rimpuileva mamma, teen oman meikkivideoni.

Tiedän, järkytyin vähän itsekin – ja odottakaapa kun näette sen, niin takaan, että tekin.



Noh, viiitsi vitsi, ihan ammattimainen video se tietysti on. Aivan kuin olisin aina tehnyt meikkivideoita kuin ei olisi huomista.

Videossa teen arkimeikkini ja esittelen miten ja millä tuotteilla se syntyy. TÄLLÄ KYMMENEN (10) TUOTTEEN TAKTIIKALLA SINÄKIN ONNISTUT. 

Ja täytyy kyllä sanoa, että itsekin hämmästyin, kuinka vetävä mimmi olen.



Tervetuloa Lauran kauneus-corneriin:




Videolla mainitut meikit:

1) Pohja: Lily Lolo Mineral foundation (mun väri: Barely Buff)

2) Peiteaine: Lily Lolo Mineral concealer (väri: Barely Beige)

3) Irtopuuteri: Rms Beauty "un" powder (tai niinku non powder, kuten viedossa sanoin)

4) Varjostus & korostus: Lily Lolo Sculpt & Flow contour duo

5) Poskipuna: Zuii poskipuna (väri: Peach)

6) Kulmaväri (jota käytän myös rajaukseen): Nui Cosmetics Natural Brow sculpt

7) Ripsiväri: Nui Cosmetics Natural Mascara (mitä käytän alaripsiin ja silloin, kun ripsipidennykset eivät oikein ole kuosissa, kuten videolla, kröhöm)

8) Huulipuna: Absolution (väri: 08)

9) Huultenrajauskynä: Lily Lolo Huultenrajauskynä (väri: Ruby red)

10) Viimeistelysuihke: Patyka Hydra-Defense Anti-pollution Mist - suojaava kasvosuihke


Vielä 3.6.2018 asti saat mun alekoodilla "laura" Biodellyn myymälässä ja nettikaupassa 15% pois kaikista hinnoista!

Ensi kerralla muuten yleisön pyynnöstä tukan kiharrusvideo! Boom. Olen niin ines kauneusskenes.

You Might Also Like

0 comments

Hae