"Aeiti"

6.9.2015

Siis tiedän, että oon lapseni idoli ja muutenkin tosi rokkistara – totta kai –, mutta hän näkee minut kaikkialla. Siis kaikkialla . "Äi...

Siis tiedän, että oon lapseni idoli ja muutenkin tosi rokkistara – totta kai –, mutta hän näkee minut kaikkialla. Siis kaikkialla. "Äiti" (lausutaan aeiti) hän sanoo ja osoittaa pikkuisella sormellaan kohdetta. 

Tässä mun lempparit:

"Aeiti":


No nää oli ihan perus. Äiti kuin äiti. Etenkin toi viimeisin, kun sillä on toi imetysteknisestikin hurjan kätevä mekko... Mullakin on just tollasia aina... pellolla... ööh.

Mutta sitten nämä:

"Aeiti...":


"Aeiti":


Ja "aeiti":

Jep. Olen todella monipuolinen mutsi. Etenkin tuo Power ranger on tosi mua. Supersankari, nääs. Ja toi lätkämimmi – aivan kuin minä. Niin, ja Viljonk... okei, no Viljonkka olen kyllä välillä... vähän...

Mutta kaikista "aeiteista" ihan all time favourite on silti tämä:


"Aeiti"

Jes. Äiti on kala.

You Might Also Like

20 comments

  1. :D nää on ihan parhaita kun saa kuulla olevansa joko supersankari tai sit tosiaan kala.

    Mä olen saanut kuulla olevani Ariel (oli vähän saman sävyinen tugga siihen aikaan). Myös eräässä kirjassa, jota luemme usein potalla on kuva apinasta joka myös olen minä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, Ariel, ihana! Ja apinoita noi on kyllä aiva ite. Ihania semmosia! <3 ;)

      Poista
  2. Meillä äitejä ovat kaikki siat, lehmät ja hesarista löytyvät kuivakat keski-ikäiset miespoliitikot. Olen ehkä hieman loukkaantunut :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaha, keski-ikäiset miespoliitikot! En kestä! :D

      Poista
  3. Tyttäreni Helmi osoitti aina alle parivuotiaana lintukirjasta helmipöllön kuvaa ja se oli " täiti". Myöhemmin (mielestäni ei niin imartelevasti) Kaija Koo oli äiti... I'd rather be an owl :)
    T. Iippo Vinetto

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah! No joo! Mä muuten just tajusin yks aamu laulavani ihan muina muijina messissä Kaija Koota. Tiesin tulleeni keski-ikäiseksi. :D

      Poista
  4. En kestä :'D Tosin myös meillä pojat näkevät äidin kuvia milloin missäkin. Toisinaan ilahdun, toisinaan sitten vähemmän ;) Esim. mun kuva on Yosa-kauravalmistepurkin kyljessä, vaikka meikäläiselle kyseisestä daamista tulee lähinnä mieleen Marja Tyrni... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Lapset <3 Mut Marja Tyrni on sentään pikkasen parempi ku kala tai vaikka tuolla aiemmin kommenteissa mainittu keski-ikäiset poliitikot! :D

      Poista
  5. Huippu juttu!! :D Käyhän kurkkaan mun blogissa on haaste sulle ;)

    VastaaPoista

Hae