Shoppinkijumalat suotuisina

29.6.2015

Joskus ostoksilla sitä vaan käy niin, että jumalat ovat suotuisia – kuten meillä viikinkipiireissä sanotaan. Tässä on tullut inhottua sh...


Joskus ostoksilla sitä vaan käy niin, että jumalat ovat suotuisia – kuten meillä viikinkipiireissä sanotaan. Tässä on tullut inhottua shoppailua jo hyvät tovit, mutta tämänpäiväinen tehokas täsmäshoppailu sai jo melkein unohtamaan ne sellaiset hikiahdistuspäissään vietetyt en löydä mitään -kerrat. 

Mies ja lapset jäivät kotiin ja meikämamma otti ja käytti kaksituntisen löytämällä kaikki tarvitsemani vaatteet ekalla yrittämällä. Joo-o! En poistunut yhdestäkään kaupasta kassitta, koska ekalla yrittämällä löytyi aina se oikea! Jopa ne jutut löytyivät, joita olen pitkään kironnut, kun ei niitä löydy koskaan.

Tähän mennessä jokainen poissaoloni on aiheuttanut loppua kohden pienimässä perheenjäsenessä kyyneleitä ja kiukkua, ja isoimmassa perheenjäsenessä tuskanhikeä ja epätoivoa. 

Tänään kuitenkin kaikki olivat onnellisia – pienimmästä suurimpaan –, eikä äiti-ihmisen tarvinnut ensimmäisenä kaivaa tissiä esiin tilanteen rauhoittamiseksi. Isoin makasi chillisti riippukeinussa, toisiks pienin kikkaili pyörällä ja pienin nukkui aivan tyytyväisensä vaunuissaan. Whöt ö miräkel.

Ja hei, olin niin tehokas, että tein toin lounastakin kaikille.


Mun on jo taas vuoden verran tehnyt mieli lämmitellä vanhaa (tosi vanhaa) juoksuharrastusta uudelleen ja nyt, käytyäni katsomassa lauantaina kaikkia Paavonurmia, päätin, että aletaanpa sitten jumalauta lämmittelee. 

Alennusmyynneissä oli kohtuullisen halpaan hintaan vaatteetkin mulle myynnissä ja meitsin kokojakin löytyi, koska paksut ei juokse, joten nyt on kuulkaa nekin vimosen päälle! 

Niin, ja ostin muuten juoksutrikoot. Omg. Aivan kuin minä juoksemassa ei muuten olisi tarpeeksi koomisen näköistä.


You Might Also Like

6 comments

  1. Hauska postaus �� ja hienoa, et löytyi kaikki kerralla. Harvinaista herkkua. Mitä muuta löysit aleista? T. Tiinahema

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On harvinaista! Löytyi nuo ekan kuvan kengät ja villatakki, lapselle shortsit, housut ja tennarit ja mulle vielä tosiaan juoksutrikoot, -toppi ja -paita. Nii ja sukkia, hahah!

      Poista
  2. Mä ostan aina sukkia ,yleensä lindexin -50% tai -70%laareista. Ja silti viikossa ne parit alkaa hävitä :,D

    VastaaPoista
  3. Mäkin olin pitkään sitä mieltä että juoksutrikoot eissstana, mut sitten kerran jonain heikkona hetkenä hankin ja hitto että on hyvät. Mulla on nykyään kuule talvijuoksutrikootkin! Siihen en oo vielä lähtenyt, että pitäisin niitä muutenkin päällä kuin juostessa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis juoksutrikoot on tosi jees, varsinkin juoksumuijien päällä, mutta itselleni ne on aina olleet vähän kynnyskysymys! :D

      Poista

Hae