Helevetin paska viikko

17.7.2016

Aina ei vaan voi mennä hyvin. Niin hyvin, kuin tässä onkin jo  vuosikausia  mennyt, mutta tällä viikolla ei niin hyvin. Tällä kertaa tosin...

Aina ei vaan voi mennä hyvin. Niin hyvin, kuin tässä onkin jo vuosikausia mennyt, mutta tällä viikolla ei niin hyvin.

Tällä kertaa tosin aviomiehelläni.




Äkkiseltään, kun näitä kuvia katsoo, voisi kuvitella, että ne liittyvät jotenkin toisiinsa.

Vaan ei. Ne ovat kaikki erillisiä tapahtumia.

Tämän epäonnen miehen vihollisia ei ainoastaan ollut liikenne, vaan myös hiukan työt ja elintarvikkeet.

Kuulostaa vaaralliselta, eikö?

Kerrataanpa vähän tapahtumia.

"Kaikki alkoi tiistaina, kun olin siellä Helsingissä. Silloin se metallitanko lävisti Länsiväylällä yhtäkkiä mun autonrenkaan ja meni takalokarista läpi. Oli vähän semmosta säätöä sitten siinä, mutta semmosta sattuu." 

Metallitankoja tiellä? Semmosta sattuu.

Jatketaan.

"Sitten torstaina, kun oltiin Naantalissa, niin esikoisella putosi se jätskipallo maahan ja samaan aikaa mullakin putosi jätski maahan. 

No ei siinä, mutta kun se kahvi tipahti samassa rytäkässä kuopuksen rattaisiin, oli vähän tilanne päällä. Onneksi se ystävällinen vanhempi nainen tuli auttamaan, kun olin yksin lasten kanssa, niin saatiin äkkiä autettua kuopusta. 

Onneksi ei käynyt pahemmin siinä.

Perjantaina sitten se indonesialainen, Suomessa lomamatkalla ollut perhe tuli varta vasten Turkuun mulle kuvattavaksi, niin kuinka ollakaan just silloin sattui olemaan viikon ainoa sadepäivä! Heh, heh, oli vähän vaikiaa kuvata ulkona, mutta saatiin neki sitte lopulta kuvattua.

Eilen jätin vielä avaimet toimistoon sisälle keskellä yöllä ja oli pakko lähteä hakemaan työkaverilta avaimet, että saan hälärit päälle." 

Noni, johan siinä sitt...

"NII ja torstaiyönä oli se kolari! Kun se joku tyyppi kääntyi risteyksessä mun eteeni ja rysäytti pahki. Sen autolle kävi aika pahasti, minunkin vähän, mutta kellekään ei siinäkään onneksi sattunut mitään.

Ai mutta näytinkö jo mun päätä? Aika iso jälki. Päätäkin vähän särkee. Joo, nousin eilen autosta ja osuin päällä liikennemerkkiin."

Kaksi tieliikenneonnettomuutta viikon sisään, mutta hän loukkaa itsensä parkkipaikalla, liikennemerkkiin.

Nevöfoget.

Alkaiskohan tämä viikko olla kohta jo pulkassa?

"Oli aika helevetin paska viikko", tuumasi hän.

Älä helvetti.


Ja olihan tuossa se meidän hälytyskin Turun linnassa, mutta ei se vedä vertoja miehen viikolle. Mikään mun sattumuksista ei ehkä ikinä enää tule vetämään.

Että kiitos maanantai 11.7. - lauantai 16.7.

Oletan, ettei tänään enää satu mitään. Eihän?

EIHÄN?

You Might Also Like

2 comments

  1. Mä ajan harva se päivä Länsiväylällä eikä oo koskaan mikään asiaankuulumaton esine hyökännyt auton kimppuun. No ei kai, kun turkulaiset käy keräilemässä ne pois! ;-) Nojoo, vitsi vitsinä, kieltämättä todella paska viikko, paskin mitä minä oon koskaan kuullut. Onneksi siitä on vain yksi suunta! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on TÄYTYNY olla jo tamperelainen, joka sen on käyny sinne turkulaisille ansoittamassa! :D Seuraava viikko oli jo onneks parempi!

      Poista

Hae